torsdag den 6. september 2012

Mindes en sommer dag...

Sommertid var picniktid!
Mad smager bare bedre når man sidder ude og spiser. Sådan er det bare, og det er herligt!
Pakker man kedelige rester fra aftenen før, i en hyggelig kurv, medbriger tæppe og "dug" (dugen er et viskestykke), så kan det blive en hel lille fest ude i det blå!!! Det var en skøn dag...
                   
Viskestykket er faktisk så fint det kun kommer frem ved særlige lejligheder *S*


Kurven er et loppefund. Lækker sag efter min mening.
 Af med sko, væk med mobil og så rå-hygge med snuden i et godt magasin mens baby sover i skyggen og bassen leger i græsset. Ahhhh
 Sommer, jeg vil savne dig til vi ses igen...

1 kommentar:

  1. Hei *smile*
    Så gøy at du la igjen ett spor etter deg på nyssgjerrig innlegget mitt, for da fant jeg veien hit!

    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)