torsdag den 30. august 2012

I miss you!


Da vi boede i Singapore fik jeg masser af lækker-smækker Starbucks kaffe! Der var Starbucks på hvert hjørne. Da vi kom til Danmark igen kunne jeg slet ikke finde ud af at drikke sort kaffe. 
Jeg savner det!!! Nu bor jeg jo også i en lille bitte by der slet ikke har nogle cafeer, så hvis jeg skal ha kaffe må jeg selv lave det.

Heldigvis har gode venne skaffet mig en stor flaske med vanilje sirup så nu kan jeg lege Starbucks her hjemme;) 


Hvis nogen har gode opskriter og tips til lækker kaffe så send dem gerne min vej...

2 kommentarer:

  1. Hej Kristina, er du sikker på at den vanilje sirup stadig er god???
    Hyggelig blog du har.
    Knus Liselotte

    SvarSlet
  2. Hæhæ Liselotte, havde tænkt tanken men den smager fint når den bliver prøve-smagt fra tid til anden. Sammen ligner lidt med en almindelig sirup, den holder sig da lææænge i skabet;)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)