onsdag den 27. november 2013

Træ fra kursus

To torsdage har jeg afholdt kursus på min gamle arbejdsplads.
Den første aften arbejdede vi med udendørs krukker. Vi "genopfandt gamle potter og krukker"! Så ved hjælp af grene, mos, kogler, tråd og snor fik vores gamle kedelige ting nyt liv. (billeder kommer)
Derefter vist jeg de søde damer hvordan man lavede sådan et "træ" som I ser på billedet nedenfor.
 De trær kusisterne lavede var selvfølgelig større og grovere, i og med de var til udendørs brug.
 Er ret vild med min kube-stage fra ynglings mærket House Doctor. Den er nem at ændre stemningen i.
Jeg har i lang tid haft det svært med disse glas montre, jeg har ikke rigtig vidst hva jeg sku stille op med dem, men nu er jeg gået all in. Der findes allerede en mere i indretningen
:0)
 Jeg har netop bedt manden min om at hente julepynten op fra kælderen. Det er først NU det rigtig går løs;0)
MYS  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)