mandag den 18. november 2013

Mit (eller vores) computer-"hjørne"

Sådan ser her ud lige i tiden, det skifter jo lidt.
 Jeg kan slet ikke få nok af de rådyr opsatse. Jeg har allerede to i indretningen:0) Det er min far der har skaffet dem.
 Den anden dag overraskede manden min mig. Jo jeg havde tænkt at han slet ikke kunne leve med en kork-firkant som mussemåtte, og forlange den byttet ud med en rigtig (den er faktisk ikke så egnet til formålet da den er lidt ru at kører på) Men han synes da bare det så fint ud, og så dårlig er den jo heller ikke at kører på:0) Fantastisk med positiv energi mod mine små påfund. LOVE IT!
 Jeg er begyndt at tegne, derfor alle blyanterne. Jeg har taget en beslutning! Til foråret søger jeg ind på TEKO på designteknolog, design furniture. Sådan! så er det sagt. Det bliver RIGTIG svært at komme ind. Og en stor del af optagelselsprøven består af at tegne. Mig igang!
Go mandag og glædelig uge derude!!!

MYS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)