søndag den 20. oktober 2013

KBH

Manden i huset skulle arbejde hele efterårsferien i København, så vi besluttede at vi alle ville ta med derover. Godt nok var det ikke så meget vi alle 4 var sammen, men det var nu hyggeligt alligevel.
Det blev til en masse shopping, cafe-ture (mine drenge bliver fantastiske til det;0), og TIVOLI måtte vi da også besøge.
Billed spam:

 Hector bliver ved med at spørge hvor snart det er græskar-dag! Jeg tror han har en ide om at der sker noget uhyggeligt den dag.

 KÆMPE svaner. Ihverfald når man skal gå lige ind imellem dem

 Fræk med fræk på, ham Theodor...
Se lige tegningen Hector har laved. Han er super go! En viking på Cafe Norden, meget passende
Det var bare en herlig tur! Mon ikke der kommer et par billeder af nogle af mine køb, ikke at det var mange:-)

Go søndag
Mys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)