tirsdag den 29. oktober 2013

En stjerne er født...

Er det ikke heldigt at det er max-in med stjerner? Der er stjerner alle vegne, på tøj, tasker, vægge og især i boligen.
Jeg har tegnet, klippet og syet en stjerne, her er hvad jeg brugte:

*Kraftig papir med motiv på begge sider
*Skabelon af stjerne
*saks, nål og pen
*Perlere i machende farve
*Bomulds snor, tynd

 Efter stjernerne er tegnede og klippede, har jeg lagt dem oven på hinanden, foldet på midten og så syet sammen med dobbeltlagt "tråd"
 Man kunne nemt forestille sig, at jeg ville komme til at lave nogle stykker af disse når julen nærmer sig!

Jeg ønsker jer alle en masse stjernestunder:0)

Mys 


2 kommentarer:

  1. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

    Så fin stjerne du har laget - riktig så dekorativt!

    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)