lørdag den 28. september 2013

Mere bryllup...

Jeg gik med denne ide til et hjerte og tænkte at det var nu det sku' prøves af. Jeg havde fået frie hænder til kirkepynten så alt var muligt. Temaet var hjerter og farverne hvid/creme og lilla.

 Flamingo hjerte, "serietkugler" (som sønnen min hjalp med:-) og "av-av finger-lim!
 Tråd, perler, sløjfe... Færdig!
 Nå ja, og så var der selvfølgelig nogle blomster der skulle laves:-)
Undskyld jeg ikke har et bedre billed fra kirken. Denne er taget her hjemme efter dekorationen var blevet kastet rundt fra biler, kirke, kloster og flere biler. Pyt, I kan godt tænke jer til hvordan den så ud da den var på toppen:-)

Så er det idag en uge siden vores dejlige venner blev gift. Skøn dag var det:-)
Jeg går og nusser lidt rundt i hjemmet. Vi får gæster sidst på dagen til en omgang pulled pork! 
Go weekend

MYS

1 kommentar:

  1. Såå vakkert!


    Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
    Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

    Stor klem

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)