torsdag den 30. maj 2013

Juuuuhuuuu, jeg er her endnu...

Jeg har sagt det før og nu må jeg sige det igen: Jeg forsømmer denne blog:-( 
Altså her sker bare ting og sager. Jeg har fået nyt job! Jeg startede i sidste uge på en stor planteskole. Jeg er sådan en sommerhjælp for dem her i høj-sæsonen. Det er cool cool:-) Det er fysisk arbejde så det er lidt hårdt at komme igang igen. 37 timer, to drenge (3, hvis manden min tælles med) have og hjem der alt sammen skal gå op i en højere enhed. Ja det kræver nok lige et par uger om at falde på plads. (total-tids-røver det der job noget:-)
OVENI løb jeg lige ind i en slem influenza. Hold da op jeg har været syg. Må indrømme jeg på et tidspunkt var ret bange for om det var den slemme slemme manden-influenza jeg var ramt af. Heldigvis bare en grim halsbetændelse som penicillin kunne gøre noget ved;-)
DERFOR er jeg en virkelig sløv blogger i tiden.

I skal ikke snydes for stemningsbiller af en herlig sommerhus-tur med skønne mennesker fra sidste weekend!

Is hører sig ligesom bare til ikk???
 Badenymfer...
 Det var godt vi nåede at få taget et billede mens det var ungerne der lavede snobrød. Interessen faldt ret hurtigt:-)
Godt de voksne gad!
 Simpelthen alletiders vejr til at være ude i.

 Bjerg-geds-vandring for at komme til stranden.
Boys will be boys! ALT kan laves til en konkurrence:-)
 Krabbe-jagt

 At nyde en kold!


 Tak for turen folkens!!!

MYS MYS




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)