lørdag den 4. maj 2013

En pingvin, en knage og en hat....

Pingvin-taske! Er den ikke helt igennem fantastisk??? DET synes jeg:-) Den er blevet kigget på flere gange og nu er den endelig min (eller drengenes, det er som man tar' det:-) Sølle 39 kr måtte jeg slippe!

Det er ikke meget der kan være i den. Rummelig ville være en dårlig beskrivelse. SØD, JA!
Ugle-knagen MÅTTE jeg bare eje. Og SLÆBTE den med hjem! Vel og mærke tværs over jorden. (Fandt den i Singapore da vi var på besøg derover)
Gæt hvad jeg fandt i gode, gamle, danske Netto kort tid efter???
Ja nemlig, ugle-knager!!! Så meget for man synes den var unik:-) 
Nå, men den er stadig skøn.

Sixpence til den bette! Han er alt for kær med den på (det korte øjeblik den sidder på han lille hoved:-) LOVE IT...


Idag har jeg været til total-tøse-hygge 30 års fødselsdag. Fantastisk måde at bruge en lørdag på!
Håber jeres dag har været fantastisk:-)

Mys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)