mandag den 15. april 2013

Jeg elsker gaver...

Ja jeg elsker virkelig at få gaver. Det er bare så lækkert at pakke en dejlig gave op. Jojo, det er vældig barnlig men sån' er jeg:-)

Jeg er begyndt at samle på disse tallerkner fra Kähler. Jeg kan godt li' formen på dem og så er de fine med den høje kant. 
 I min barndom brugte man ofte smørrebræt husker jeg. De er altså kommet meget frem igen. Jeg har købt to str. fra Ferm for nogle føs'dags penge:-) Deeeejlig farve!!!! 

Jeg har simpelthen kigget på denne brødbox i flere år. Endelig er den min!! Elendigt billed, den kommer slet slet ikke til sin ret. For den er for lækker, lækker, lækker...

 Har været for sløv på bloggen her på det sidste! Har ellers masser at blogge om. Tar jeg mig sammen snarest;-) Hmmm lyder lidt som med min kur...

Hector skal starte til fodbold idag og han glæder sig MEGET. Mor her håber det fanger ham.

Blog-mysser herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)