mandag den 4. marts 2013

Nu påsker vi altså...

 Tiden går og pludselig er påsken over os. Hvis man overhovedet skal have lidt glæde af sit påskehygge må man da igang nu ikke? (det siger jeg ihvertfald til mig selv)
 Grene fra haven, der gerne skulle springe ud på et tidspunkt. Hector hængte æggene på:-)

"This home is always open" (hvis du bare liiiige ringer først:-)-skilt, var en super lækker værtindegave vi fik sidste weekend da vi havde brunch-gæster. Passer perfekt over skabet i gangen. Det er noget af det første man ser når man træder ind af vores hoveddør. 
Nu har jeg altså selv været igang med at lave pompom'er. De er jo et hit for tiden. Denne er lavet af en serviet men man kan også bruge silkepapir. Go måde af få lidt farve ind i bolien på. ADVARSEL: Der kommer helt sikkert flere af den slags:-) 

Happy happy forårsvejr:-)

MYS

1 kommentar:

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)