mandag den 18. februar 2013

En lille hilsen til en sød veninde..

Det er godt at det er tanken der tæller for det var virkelig en lille ting men en meget stor påskønnelse af en dejlig veninde.
Det var lidt i anledningen af Valentins dagen jeg ville gi' henden en bette hilsen i sidste uge:-)

 Summerbirds mandler med nougat overtræk

Jeg er helt tosset man at lave disse papirsposer. Det er lidt anderledes end bare at bruge gavepapir.


Jeg tror ikke jeg har lavet sådan et kort siden 5. klasse ca. Hold op jeg havde det sjovt med det. Dejlig at modtager fatter min (barnlige) humor:-)
Sløjfe på og så afsted til hendes postkasse uden at blive opdaget.
Og hun blev glad;-)

Vi skal huske på alle de små ting i hverdagen der kan gøre glad, især på en lidt kedelig mandag.
Go uge 

Mys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)