torsdag den 31. januar 2013

Nyt skilt til det lille hjem


Nylig hjemme-bragt fra en af ynglings butikkerne. Moster D i Holstebro. De har også en internetside HER. (pas på, det kan komme til at koste penge at kigge:)
Det var nu forresten min veninde der fandt det. "Se det er lige din farve Kristina". Så historien lyder at det var hende der tvang mig til at købe det:-)

I vores mini badeværelse er der så absolut ikke plads til en vaskekurv så derfor bruges sække-posen til snavsetøj. 
 Jeg købte den i Singapore sidst jeg var der (for ALT for længe siden, piv piv) 

Sikke et blæse vejr det var i nat. Bliver altid lidt nervøs for om Hyggehuset holder. Vi har mistet et i storm. Hjerteknusende:/
Håber ikke I er blæst helt væk derude...
Mys 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)