søndag den 16. december 2012

Søndagspakker

Er der noget hyggeligere??? Sidste år lavede jeg en til min svigerinde. Og i år har hun sørme laved en til mig;-) Det er SÅ hyggeligt. Jeg er vist kommet til at lave en til min søster hver år. Her er et par billleder af den fra i år.

 Den første søndag var der lidt nyt julepynt. En lille pose med jule-duft og hygge. Kæden med god jul er lidt sød, synes jeg. Der var også en lille gammeldags stof-tromme men den fik jeg ikke med på billedet. 
 I morgen får hun lidt kaffe-sirup og en hjemmelaved opskrift på iskaffe. Hun er først ved at lærer at drikke kaffe så dette lille indslag kan måske være en hjælp:-)
 Jeg håber hun kan se humoren i den MEGET lille dåse te. Min søster og jeg er begge ret vilde med de fine Kusmi dåser. Meningen var jeg ville købe en stor dåse til hende der kunne pynte i hendes fine nye vertineskab. Desværre vandt nærrigskaben over mig da jeg fandt ud af at de fine STORE dåses koster 250Kr. Ja og når man så ikke engang gå op i indholdet, er det måske liiiige i overkanten.
Håber hun kan trække på smilebåndet over den lille dåse:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)