tirsdag den 4. december 2012

3 bud på advents tam-tam!!!

En til svigermor, en til min mor og en til svigerinden! Det vil sige at jeg ikke engang har fået laved en til mig selv, og den havde jeg endda glædet mig sådan til at lave. Nå pyt, jeg har nærmest heller ikke plads til en.


Min svigermor er vild med lilla så håber hun også er vild med denne adventskrans. Den er bundet af ¨koglerne¨fra birketrær (ja hvad hedder de ellers, birkens frugt), og tørrede hyasinter.

Min mor kan godt li¨rød til jul. Og så må det ikke være alt for mærkeligt;-)

 Padehatte og en flettet stjerne, det er vist RET gammel-julet... 

 Min svigerinde er en slik-mund (ligesom jeg:-), og hun kan godt tåle det er lidt sjovt og anderledes!
Jeg synes den er lidt sød!

Min egen sku ha været med høje hvide lys, skind, diamanter og på et højt fad...
Hmm, mon ikke bare jeg sku komme igang!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)