torsdag den 22. november 2012

ADVARSEL- nu er det jul på Ålykkevej...

Jaaa, nu juler vi altså i det lille hyggehjem:-)
Denne tid er helt afgjort min favorit periode på hele året.
Jo vist, vejret er temmelig trist og gråt men så får man da også endnu mere lyst til at gøre hjemmet hyggeligt.
Den næste tid her på bloggen kommer med garanti til at handle om alt hvad julen indebære. Håber I kan klare det:-) Der skal bages (har lavet en virkelig lækker opskrift på juleboller som jeg nok skal dele med jer), klippes, pyntes, hygges, synges, leges, pyntes lidt mere og hygges endnu mere.
 Her er lige et par billeder af et par små trær som er blevet pyntet lidt. De fås for en slik lige nu alle steder og de er så taknemmelige at gøre personlige.
Og gæt så lige hvem der skal på hygge-tur til KBH med søster og mor:-)
Ihhhh, glæder mig!
God weekend til alle når den tid kommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)