søndag den 28. oktober 2012

Søndags snap-shot *drenge værelse*

Amager hylde som mosteren har lavet til bassen for nogle år siden.
LOVE it;-)

































Et retro lækkert vækkeur jeg købte i Singapore mens Hector lagde i maven og sparkede. Ja noget sku' man jo ha' tiden til at gå med i den søde ventetid:-)

 Kasserne på hjul til alt legetøjet har min søde far laved.


 Skabet her har jeg selv været igang med. Det mangler stadig lågen og små fine elefant-greb!


Hector elsker at lege på sit værelse. Det er SÅ dejligt at han kan lege selv og nyde at være der alene.
Lillebror må også gerne komme på besøg og kigge men han bygger togbane (det gør vi meget i for tiden, altså togbane)

God søndag, håber alle har haft en dejlig weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)