onsdag den 15. august 2012

Uro - lavet med kærlige tanker

 Da Hector for nogle år siden lå i maven, lavede jeg en uro til ham mens jeg ventede. Den har han kigget på i maaaange timer.
Denne gang, med Theodor, havde jeg ikke helt den samme tid:-) Derfor er jeg først lige blevet færdig med hans!





















Den er ret simpelt lavet, med de ting jeg lige havde hjemme.
*Garn
*Blandede perler
*Små spejle
*Maskin Tape
*Pap
*Et stk. elefant tråd
*Og noget Silk clay

Inden i alle ringende er der pap. Så skal der "bare" vikles, og vikles, og vikles....
Det tar lidt tid...





 Silk clay har jeg ikke meget erfaring med, men hold da op det er nemt at arbejde med. Det skal bare lufttørre, dejligt nemt. Og får en fin skumfidus agtig konsistens.







Det er måske svært at se på billederne men jeg har limet små spejle på garnet så den kan lege med lyset.
Det er føste gang jeg bruger maskin tape, og abselut ikke sidste. Jeg synes de små flag er så søde!

Nu er mit store håb at min lille dreng en dag må komme til at se den. Han har lige fået konstateret grå stær og kan på nuværende tidspunkt ingenting se overhovedet.
ALLE fingre krydsede...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)