fredag den 10. august 2012

Nyt liv til gamle rammer

Forleden fandt jeg nogle billige gamle træ rammer fra Ikea, i mine mange gemmer. Jeg har haft den liggende i flere år uden at gøre brug af dem men nu sku det være. 



                                                                   







Så kunne jeg passende gøre brug af en af mine ynglings loppefund. Sjovt sådan en lille gammel blomsterbog kan gøre mig så glad *S*


Hylderne er lige fluks blev sat op, netop hjem- bragt fra Ikea. De passer lækkert til vores nye senge.

Æsken gemmer et grimt strømstik og vores iphone lader. Genial æske-ide', ikk?







Theodors bamse fra ynglings mosteren, passer på mors håndcreme. I øvrigt en super lækker håndcreme på alle måder. Jeg får lyst til at smørre den på mine cupcakes og spise den, så mums er duften;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)