torsdag den 23. august 2012

Nyeste indkøb fra KBH-tur

På vore lille 3-dags tur besøgte jeg Retro villa. Min første gang men bestemt ikke sidste. En rigtig hyggelig lille butik med masser af fristelser. Jeg var på udkig efter en bette las tapet til et møbel projekt. HOLD NU MAULE jeg havde nær aldrig bestemt mig. Der var bare så mange fine. Heldigvis stod "MR.-jeg-venter-pænt-og-lider-i-stilhed, udenfor. Ellers stod jeg der nok endnu! Fnis 
 
Valget faldt på dette små-blomstrede pink/oragne tapet. Sørme om der ikke også liiige var et par knager, liiiige i den rigtige farve. Og vupti så sku de også bo hjemme hos mig;-)  
Vældig - hældig...


Viskestykkerne fra Bungalow fandt jeg i en anden lille sød butik. Hvad er det med mig og viskestykker??? Hmm, sært!

 Men fiiine farver, ikke sandt???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)