søndag den 29. juli 2012

Hyldeblomstsaft og hybensirup...

For et par uger siden tog min store bassemand og jeg på "tur" Det vil sige vi cyklede ud i det blå og plukkede hyldeblomster og hybenrosen blade. Det var SÅ hyggeligt!!!

Jeg havde en opskrift på hyldeblomstsaft men hold da op der sku meget sukker i. Så her er et lille tip: Man kan altså SAGTENS undværre noget af sukkertet. Jeg har kun fået ros for min saft og mine kære synes bare den er mere frisk!


Hyggeligt pille-arbejde hvor små hænder kan være med.

































Hybenroser har den flotteste stærke farve synes jeg!

Glassende blev ret fine med en lille papirs hat og et hjemmelavet skilt.
Vi bruger sirupen ovenpå pandekager, i hjemmelavet koldskål og på vores yoghurt.

Slet ikke dårligt;)








Go' søndag til alle...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)